Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektor Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
Referent ds. zamówień publicznych
I.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
II. Wymagania niezbędne (formalne):
1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. (t.j. Dz. U. z 2024, poz.1135).
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
5. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
6. Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata.
III. Wymagania dodatkowe:
1. Dodatkowe kursy, szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków.
2. Praktyczna znajomość problematyki zamówień publicznych oraz finansów publicznych.
3.Znajomość przepisów i ustaw:
- prawo zamówień publicznych,
- o finansach publicznych,
- o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- o samorządzie powiatowym
- kodeks postępowania administracyjnego.
4. Predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
5.Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna).
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
zakres czynności - zakres_obowiazkow-_referent_2025.pdf
opis stanowiska pracy - opis_stanowiska_pracy-_referent_2025.pdf
V. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godz. tygodniowo)
2) wynagrodzenie zgodnie z z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn.zm.) oraz Zarządzeniem Nr PZJB.0132.6.2025 Dyrektora Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu z dnia 11 kwietnia 2025r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w PZJB z późniejszymi zmianami.
3) miejsce pracy: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc.
4) warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, wyposażenie w sprzęt biurowy, komputerowy, środki łączności.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
List motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
-
Życiorys (CV) – podpisany własnoręcznie,
-
Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagany staż (świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
-
Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
-
Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).
-
Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany własnoręcznie.
-
Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie.
-
Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku - podpisane własnoręcznie – podpisane własnoręcznie.
-
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie.
-
Oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem o naborze, opisem stanowiska pracy oraz projektem zakresu czynności stanowiska, na które prowadzony jest nabór – podpisane własnoręcznie.
-
Klauzula informacyjna oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) - podpisane własnoręcznie.
-
Należy składać CV bez zdjęć, jeśli kandydat składał będzie CV ze zdjęciem należy zawrzeć oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w procesie rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Wzór dokumentów pkt. 6-11 do pobrania na stronie internetowej BIP lub w Powiatowym Zespole Jednostek Budżetowych w Sierpcu – pokój Nr 3.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami oświadczenia potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie PZJB w Sierpcu (pokój nr 3) lub doręczone listownie w terminie do dnia 07.11.2025r. do godziny 15:00 pod adresem:
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu
ul. Armii Krajowej 8a
09-200 Sierpc
Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. zamówień publicznych
Aplikacje, które wpłyną do PZJB po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzjbsierpc.bip.org.pl).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt VI pkt 3-5.
Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony.
W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1135) umowę zawiera się na czas określony celem odbycia służby przygotowawczej.
Dokumenty aplikacyjne osób, które uczestniczyły w procesie rekrutacji będą komisyjnie zniszczone, jeżeli w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, nie zostaną odebrane osobiście przez zainteresowanych.
Sierpc, dn. 24.10.2025r.
Dyrektor PZJB
/-/
Marta Witte
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu.
2. W Powiatowym Zespole Jednostek Budżetowych w Sierpcu został powołany inspektor ochrony danych osobowych Pan Piotr Laskowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail: p.laskowskiiodo@wp.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji kandydatów do pracy - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach.
4.Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu przyszłej rekrutacji chyba, że kandydat na stanowisko pracy wyrazi na to zgodę, jednak nie dłużej niż przez 1 rok. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
5.Kandydaci w procesie rekrutacji mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
6. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
7.Podanie danych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji.
8. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych kandydatów do pracy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Dane kandydatów do pracy przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji, a następnie po zakończeniu rekrutacji odnośnie osób zakwalifikowanych na listę rezerwową, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłej rekrutacji, a następnie niezwłocznie usunięte.
11. Kandydaci do pracy posiadają prawo żądania od Administratora Danych dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz - z zastrzeżeniem przepisów prawa - usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
12. Kandydaci do pracy mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
13. Dane osobowe kandydatów do pracy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2025-10-24 09:12:03
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-10-24 09:43:38
- Liczba odsłon: 18
- Historia dokumentu: