Zobacz podgałęzie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

(PZJB.110.1.2022)

 

Dyrektor Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych

w Sierpcu

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

zastępca dyrektora

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

 

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

  5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym z dziedziny nauk inżynieryjno technicznych ( Rozp. Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1818),

  6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,

  7. brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pracy na stanowiskach związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

 

II. Wymagania dodatkowe:

a) predyspozycje osobowościowe:

  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,

  • odporność na stres,

  • wysoka kultura osobista,

b) doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym

c) w procedurze naboru preferowane będzie doświadczenie związane z zamówieniami publicznymi,

d)umiejętność obsługi programów MS Office,

e) znajomość przepisów ustaw:

  • o zamówieniach publicznych,

  • o finansach publicznych,

  • o pracownikach samorządowych,

  • o samorządzie powiatowym,

  • o dostępie do informacji publicznej,

  • z zakresu prawa budowlanego.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie i organizacja pracy bezpośrednio podległych stanowisk (ds. zamówień publicznych i obsługi gospodarczej),

  2. stały nadzór nad jakością i efektywnością pracy w/w stanowisk,

  3. opracowywanie we współpracy z kierownikami jednostek obsługiwanych planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,

  4. bieżąca współpraca z jednostkami obsługiwanymi przez PZJB, w tym pod kątem zapewnienia racjonalności, gospodarności i celowości dokonywania wydatków związanych z remontami i inwestycjami w jednostkach,

  5. sporządzanie harmonogramów pracy dla robotników gospodarczych oraz bieżący nadzór nad ich przestrzeganiem,

  6. przygotowanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych,

  7. prowadzenie całości spraw związanych z planowaniem i przeprowadzaniem procedury zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,

  8. przygotowanie dokumentacji i udział w czynnościach odbiorów obiektów budowlanych,

  9. zlecanie wykonywania okresowych przeglądów obiektów budowlanych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,

  10. sporządzanie planów i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.

 

IV. Warunki pracy:

  1. wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godz. tygodniowo),

  2. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021 poz. 1960) oraz Zarządzeniem Nr ON.120.55.2019 Starosty Sierpeckiego z dnia 8 listopada 2019 roku w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagradzania kierowników i zastępców kierowników jednostek budżetowych Powiatu Sierpeckiego,

  3. miejsce pracy: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc, obiekt dostosowany dla osób niepełnosprawnych,

  4. warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, wyposażenie
    w sprzęt biurowy, komputerowy, środki łączności.

 

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. CV – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w CV zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

  3. kwestionariusz osobowy,

  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  5. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,

  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji na wskazanym stanowisku.

  10. oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,

  11. oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pracy na stanowiskach związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone lub doręczone listownie w terminie do dnia 10 lutego 2022 r., do godziny 15:30 pod adresem:

Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu

ul. Armii Krajowej 8a

09-200 Sierpc

Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – zastępca dyrektora”.


 

Aplikacje, które wpłyną do PZJB po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

W związku z faktem, iż jednostka nie zatrudnia osób niepełnosprawnych - pierwszeństwo
w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Zatem kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

 

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzjbsierpc.bip.org.pl).

 

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt V pkt 4 i 5.

 

Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy 
o pracę na czas określony lub nieokreślony.

W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282 z późn. zm.) umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

 

Sierpc, dnia 31.01.2022 r.

 

 

Dyrektor PZJB

/-/

Marta Witte


 


 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy informuję, iż:

 

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu.

2.      W Powiatowym Zespole Jednostek Budżetowych w Sierpcu został powołany inspektor ochrony danych osobowych Pan Piotr Laskowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail: p.laskowskiiodo@wp.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3.      Dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji kandydatów do pracy - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach.

4.      Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu przyszłej rekrutacji chyba, że kandydat na stanowisko pracy wyrazi na to zgodę, jednak nie dłużej niż przez 1 rok. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

5.      Kandydaci w procesie rekrutacji mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

6.      Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

7.      Podanie danych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji.

8.      Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.

9.      Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych kandydatów do pracy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10.  Dane kandydatów do pracy przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji, a następnie po zakończeniu rekrutacji odnośnie osób zakwalifikowanych na listę rezerwową, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłej rekrutacji, a następnie niezwłocznie usunięte.

11.  Kandydaci do pracy posiadają prawo żądania od Administratora Danych dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz - z zastrzeżeniem przepisów prawa - usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;

12.  Kandydaci do pracy mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13.  Dane osobowe kandydatów do pracy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

Zapoznałem się …....................................................

(data i podpis)

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-01-31 12:00:06
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-01-31 14:23:03
  • Liczba odsłon: 1107
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 144089]

przewiń do góry