przewoz_uczniow.pdf


Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



Ogłoszenie nr 329989 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Przewóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu na zajęcia dodatkowe w związku z 2 projektami realizowanymi w ramach RPOWM na lata 2014-2020


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320193


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych z dniem 1 lipca 2016 r. prowadzi obsługę finansowo-księgową szkół i placówek oświatowo-wychowawczych Powiatu Sierpeckiego.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych, krajowy numer identyfikacyjny 74411400000, ul. ul. Armii Krajowej  10, 09200   Sierpc, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 242 752 875, faks 242 752 875, e-mail pzjbsierpc@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu na zajęcia dodatkowe w związku z 2 projektami realizowanymi w ramach RPOWM na lata 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe realizowane od 2.11.2016 do 30 czerwca 2017 r oraz od 2 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. w 2 częściach: osobno dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w związku uczestnictwem tych uczniów w zajęciach dodatkowych przewidzianych w projekcie pn. „Szkoła kluczowych kompetencji” oraz dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu przewidzianych w projekcie pn. „Mistrzowie kompetencji”, tj. dwóch projektów z 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 2. Ilość uczniów objętych zamówieniem z Zespołu Szkół Nr 1 w jednym roku szkolnym to ok. 52 uczniów. Ilość uczniów objętych zamówieniem z Zespołu Szkół Nr 2 to ok. 143 uczniów. Łączna liczba uczniów w jednym roku szkolnym– ok.195 uczniów. 3. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca po uczniów i transport tych uczniów wyznaczoną trasą o określonej porze zgodnie z przyjętym harmonogramem zajęć, przy czym przez transport uczniów należy rozumieć zarówno przywóz uczniów z miejscowości, w których zamieszkują, na zajęcia do Sierpca, jak i odwóz uczniów po zajęciach z Sierpca do ich miejsca zamieszkania. 4. Zamawiający ustala, że wszelkie wyjazdy realizowane przez Wykonawcę rozpoczynają się i kończą w Sierpcu – odpowiednio przed budynkiem Zespołu Szkół Nr 1, ul. Armii Krajowej 10 lub przed budynkiem Zespołu Szkół Nr 2, ul. Wiosny Ludów 7, a dojazd do tych miejsc przez Wykonawcę nie jest liczony do usługi, za którą należy się wynagrodzenie. 5. Wyszczególnienie tras i godzin przewozu uczniów do szkół zostanie ustalone między przewoźnikiem a dyrektorem Zespołu Szkół Nr 1 i dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych. W przypadku odpracowania zajęć dodatkowych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. 6. Długość dziennej trasy określa przewóz ucznia do miejscowości najdalej położonej i jazdę z powrotem. Długość dziennej trasy dla Zespołu Szkół Nr 1 im. Gen. Jose de San Martin - to 100-110 km. Długość dziennej trasy dla Zespołu Szkół Nr 2 im. Zygmunta Wolskiego to ok. 90 km. Powyższe szacunki odnoszą się do grupy uczniów przewożonych jednym pojazdem. W przypadku konieczności jednoczesnego przewiezienia uczniów danej szkoły, np. dwoma pojazdami – długość dziennej trasy będzie wynikiem sumy tras tych dwóch pojazdów. 7. Zakłada się realizację przewozów w dni robocze tygodnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia realizacji przewozów na inne dni wolne od nauki (np. sobota) w przypadku przeniesienia na te dni zajęć dydaktycznych. W takim przypadku długość dziennej trasy podwaja się z uwagi na konieczność przywiezienia uczniów na zajęcia z ich miejscowości zamieszkania i odwiezienia uczniów do ich miejscowości zamieszkania tego samego dnia. 8. Zamawiający przedstawi Wykonawcy harmonogram przejazdu w terminie do 2 dni przed rozpoczęciem wykonania usługi. 9. Zamawiający zastrzega, że liczba przejechanych przez Wykonawcę kilometrów w jednostce czasu może się zwiększać lub zmniejszać w relacji do zakładanych szacunków w rozliczeniowej jednostce czasu, jaką jest miesiąc, ale nie naruszy to warunków zawartej umowy z Wykonawcą, a z tytułu ewentualnego zmniejszenia się zakresu realizowanego zamówienia Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego rekompensaty, a w przypadku zwiększenia liczby przejechanych kilometrów ponad zakładaną kalkulację Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy będzie obowiązywać stawka przedstawiona przez niego w ofercie. 10. Wykonawca określi swoją ofertę w niniejszym postępowaniu poprzez sporządzenie kalkulacji kosztów przejazdu 1 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  

NAZWA: Przewóz uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu na zajęcia dodatkowe w związku z projektem RPMA.10.01.01-14-3878/15-00 pn.” Mistrzowie kompetencji” realizowanym w ramach RPOWM na lata 2014-2020

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT126684.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
FU Jantar,  biuro-jantar@o2.pl,  Białobłocka16,  09-20,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135552.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135552.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147840.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  

NAZWA: Przewóz uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu na zajęcia dodatkowe w związku z projektem RPMA.10.0101-14-3876/15-00 pn. ”Szkoła kluczowych kompetencji” realizowanym w ramach RPOWM na lata 2014-2020

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3177.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
FU Jantar,  biuro-janter@o2.pl,  Białobłocka 16,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42240.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46200.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.



Zastępca Dyrektora PZJB

Grzegorz Lisicki


Sierpc, 25.10.2016 r.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 149881]

przewiń do góry